KdrtDmr97 13 günlük erkek bebeğim var. Sünnet olması gerekiyor ama ne zaman yapılması gerekiyor Bilemiyorum onun için tecrübeli annelerimizden cevap bekliyorum. Bilgilerinizi süreçleri ilaçlarını ve iyileşme süreci hepsini yazarsanız çok sevinirim
MomSEA KdrtDmr97 22 günlük yaptırdık sorun olmadı iyiki yaptırmışım diyorum. 40 ı çıkmadan yaptırın bence
Nzlicntaskknn KdrtDmr97 kesinlikle kucukken yaptirdigima cok ama cok seviniyorum oyle boyle bi yuk kalkmadi ustumden hemde bebegimden. 1.cisi doktorumuz cok yakin aile dostumuz bana 1 gun sikintin olucak 2.gun anlamicak bile dedi ister istemez inanamio insan ama gercekten oyle oldu. 3. Çişini yaptiktan sonra ne ağlama oldu ne huzursuzluk hatta ben istanbulda sünnet ettirdim o gün izmite yolculuk ettim dusunun:) 6 saat ara ile fitil veriyolar agri kesici ilk hastanede yaptilar sonra gece uyumadan veredim birde ertesi gun sabah. Onun disinda fitil kullanmadim gerek duymadim cunku agrisi olmadigi belliydi. 1 hafta boyunca antibiyotik krem kullandik gunde 1 defa suruyordum, her bez acisimizda 10 dk acik bekletmeye calistim bazen bi kac dakika. Ortaligi biraz çişledik ama olsun:) onun disinda 3.gundu yanlis hatirlamiyosam banyo yaptirdim ve bu işin en can alici noktasi su ne kadar cabuk su ile buluşursa o kdr cabuk iyilesme suresi hizlaniyor. Tabi bezli bebek olmalarida yaninda avantaj surekli nemli kaldigi icin kabuk bile baglamadan hemencik iyilesti kesinlikle kucuk yasta sunnet hem anne icin hem cocuk icin bi kurtuluş. Halamla ayni anda cocuklarimizi sunnet ettirdik onun oglu 8 yasindaydi hastaneyi yerle bir etti ve iyilesme suresi daha uzun oldu. :) merak ettiginiz bisey varsa sorabilirsiniz
MucizemGeldi3545 KdrtDmr97 bizde 42 günlükken olduk bugün 49 günlük. Hiçbişiciği kalmadı kesinlikle yapılmalı. Biz sadece sünnet anında zorluk cektik cok agladı sonra maşallah bişiyi kalmadı.
mraslan KdrtDmr97 valla 15 günlüktü yaptırdığımda iyi ki yaptırmışım diyorum ne kadar erken o kadar iyi kesinlikle erken yaptırılması taraftarıyım
Nzlicntaskknn Gerekliligi varsa dogdugu gun bile yapiliyor. Ama ailenin istegi uzerine ise bizim doktorumuz 40ini bekle demisti 50 gunlukken yaptirdim ben sunnetini
Kubraozturk Birkaç gün oldu oğlum sünnet oldu ve şuan 3,5 aylık, keşke 40. Günü yaptırsaydım diyorum. Çünkü çok hareketli yerinde duramıyor.. ama çok şükür ki henüz küçük olduğundan kolay ve çabuk iyileşti 🙏
Nzlicntaskknn 58goktugum sadece uyusturduklari zaman biraz agliyolar sonrasini zaten hissetmiyorlar bile ama anne yuregi tabi benimde canimdan can gitti ama eninde sonunda olacak bisey :)
aysedemirtas KdrtDmr97 canım 45 günlükken yaptırdık biz sünneti. İyi ki de yaptırmışız diyoruz çok çabuk iyileşti ve oğlumda Bi sıkıntı olmadı çok şükür