umayin_annesi Benim kızım 15 aylık lisans KPSS çalışıyorum. Benim gibi olanlar var mı ? Varsa nasıl gidiyor, vakit ayırabiliyor musunuz 🙌🏻
bernnaa umayin_annesi 3 aylık benimki de her gün bir konu bitirip testini çözüyorum şuanlık iyi gidiyor