Kbra1006 Sezeryan olalı 2 ay oldu ilk doğumum fakat 2 aydır kanama kesilmiyor doğum kontrol hapı başlandı onda da kesilmedi hormon ilacı kullandım onunla da hapı bırakınca kanama tekrar başladı başına gelen var mı doktor kontrolünde hiç bir sorun çıkmıyor