Ben devamlı ayaklarını hareket ettiriyordum. Bisiklet sürer gibi hareket ettiriyordum dikkatlice. Sonra hemen alt gazını çıkarıyordu. Hatta öyle yaptığım zaman üst gazını bile çıkarıyordu. Ayaklarını yavaş yavaş karnına doğru getirip götürüyordum. Baya iyi geliyordu bize çok fazla gazını çıkarıyordu. Ama o zaman 2 aylık falan vardı. 2 ay boyunca o şekilde yaptım. Bizde çok ise yaradı. Şimdi 4 ay 10 günlüğüz kendi gazını kendisi çıkarıyor. Tabi üst gazını çıkarmak için gene sirtini sivazliyorum yada arada bir bacaklarını gene egzersiz yaptırıyorum. Yaptırdığım zaman bazen gene çıkartıyor alttan mesela. Bu egzersizleri tavsiye edebilirim. Ama dikkatli yapın, canını yakmadan ☺️💕