Nisaaabbk 10 aydır ne yemeğe, ne ev işine, ne kızın bakımına faydası var, kızım ben yemek yapmakla uğraşırken geliyor yanımda ağlıyor, babasi evdeyken bos telefona bakarken gel kızım diyip çocuğu avutmuyor. Haftalardır tepem atıyor ses etmiyordum dün tepkimi koydum. El insaf, bahanesi de çocuk ağlıyor diye her ağladığında ilgi gösterilmezmis daha 10 aylık ilgiye, sevgiye ihtiyacı var sorumsuzluğuna bahaneye bak.‘ Pabucumun Babası’ dedim dün, zoruna gitti o laftan sonra kızla ilgileniyor ben is yaparken ama benimle konuşmuyor çok da umrumdaydi. Yarası olan gocunur..