0612AhOT 24 günlük anneyim bebeğimin ciddi anlamda alt gaz sorunu var her beslenme sonrası üst gazı çıkarabiliyor gaz yapıcı herhangi biseyde yemiyorum napmam lazım çok zorlanıyor
Sokoley 0612AhOT gaz damlası kullanın, ayaklarını sıcak tutun, ılık duş aldırın, bezi sıcacık yapıp karnına koyun, ayaklarıyla bisiklet sürme hareketi yapın, karnına saat yönünde masaj yapın
mavisimbebek33 0612AhOT biz de çok gaz sorunu yaşadık. Ben devamlı bebeğin bacaklarını egzersiz yaptırıyordum. Bisiklet sürme hareketleri dizlerini karnına doğru geçirip götürme gibi hareketler bizde bayağı bayağı etkili oldu. O egzersizleri yaptırdığım zaman direk gazını fazlasıyla çıkarıyordu. Tabii ki çok dikkatli yapmak gerekiyor hala çok küçükler çünkü ama ben bu egzersizlerin çok fazlası faydasını gördüm. Şu an dört ay on günlük olduk sırtını sıvalayarak üst katını çıkarıyorum ama alt gazını kendisi çıkarmayı öğrendi hatta bazen bu egzersizleri yaptırırken üst katına bile çıkardığını gördüm. Ama çok abartıya kaçmammak gerekir bazen kusmaya falan sebep oluyordu çünkü geçmiş olsun sağlıklı büyüsün bebişiniz 💕
oglumubeklerken Sokoley daha 9 dakika önce yazmışsınız belki kadın henüz fırsat bulamadı size cevap yazmaya sanki 9 gündür cevap bekliyor gibi yazmışsınız
Sokoley oglumubeklerken hayır herkes hemen hemen aynı şeyi yapıyo çünkü çok sinir bozucu fikir soruyolar yazıyoruz sonra cevap vermiyorlar
oglumubeklerken Sokoley bazı insanlar öyle yapıyorlar evet ama dediğim gibi bu bayana daha yeni yazmışsınız zaten bebeği küçükmüş belki giremedi buraya girse de yazamadı gibi düşündüm ben. Ama keyfe keder cevap vermeyenlere bende çok sinir oluyorum
Sokoley oglumubeklerken olabilir aynı postu açıp oraya yazıyor. Ben de yazmış mı diye baktım kendi profilime yazdıklarımın %80 i cevapsız. Hayır gereksiz bişey de yazmıyorum bildiğim şeyleri yazıyorum belki işe yarar diye. Ben post açınca da kimse bir şey demiyor bi şey sormak için ona da sinir oluyorum
Sokoley shibalba yok normal zamanda öyle değilim burda her yazdığım cevapsız kaldığı için en da bu olduğu için söylemek istedim 😂
0612AhOT Sokoley Kusura bakmayın bebeğim şu an sıkıntıli olduğu için onunla ilgilendiyordum görür görmez denemeye başlamıştım soylediklerinizi ama cevap yazamadım malasef
0612AhOT mavisimbebek33 Teşekkür ederiz 🙏 Bacaklarına o hareketi yapmak kalça çıkığıni tetiklermi acaba diye yapmak istememiştim artık çok fazla zorlandığı için mecburen deniyecegim
mavisimbebek33 0612AhOT bende o yüzden korkuyordum. Hatta eşimin ailesi izin vermiyordu ama aşırı zorlanıyordu bebeğim. Gizlice yapıyordum 😄 bir gün gaz sancısından dolayı hastaneye gittik, hemşire o hareketleri yaptı ve gazını çok güzel çıkardı. Tabi çok dikkatli olun ama güzel güzel egzersiz yaptırmak neden kötü olsun
0612AhOT mavisimbebek33 Vallahi bizde dün akciğer filmi çektirdik gaz fazla şekilde denildi bende yapicagim çok huzursuz içim el vermiyor