gunes3134 Kızlar yarın oğlumu götürmeyi düşünüyorum değermi gitmeye giden varmı yorumlarınızı bekliyorum
Gulo0401 gunes3134 ben Bayrampaşa forumdakine gittim uygulamayı indirip üye olun etkinlikler kısmında sea life davetiyesi kazanın diyor istediğiniz tarihi seçin QR kod çıkacak o kod ile o gün içinde ücretsiz bir şekilde gezebilirsiniz
Emineec gunes3134 eşimle henüz çocuğumuz yokken gıtmıstık. Kızımla gıtmedık. İzmirdeyiz. Bence güzel bir yer farklılık olur. Her şeyi ona anlata anlata ılerlersenız çok daha güzel olur keyıflı olacağını düşünüyorum
EndlessLove_ gunes3134 İstanbul’da otururken diğer annenin bahsettiği gibi ücretsiz şekilde geçmiştik. Dolaş dolaş bitmedi çok ama çok güzeldi kızımın baya ilgisini çekmişti. Baya beğendik ☺️
Nevaninannesi gunes3134 ben götürdüm öğretmenler gününde ben öğretmen olduğum için ücretsizdi. Çok seviyorum orayı. Küçük olmasına rağmen ilgisini çekti. Hatta instagramda #yenibiranneninguncesi hesabında videolarını da paylaştım bakabilirsiniz
gunes3134 Gulo0401 indirdim uygulamayı ama bilet yok malesef uyuguna bilet alabilceğim online bilet sitesi varmı bildiğiniz
Emineec gunes3134 biz baya oluyor gıdeli 2020 yılında gıtmıs olabılırız çok hatırlamıyorum ama o an gıseden almıştık öyle aklımda kalmış suan sıstem nasıldır hıc bılmıyorum
Femme1 gunes3134 gecem bende gittim uygulamadan ücretsız bılet alarak ama o tünel kısmı şuan da tadılat da olduğu ıcın kapalı yanı köpek balıkları goremedık