Bencede imkan varsa kutlanmalı ben 1yasda kutlama yapmamıştım babamız askerdeydi o yok diye kutlamamistik onun yerine 1yas çekimi yaptırmıştım hatıra olarak kaldı.2.yas doğum günümüzdede evde kendim zincir balon organizasyonu tasarladım pasta yaptırdım aileler arasında kucuk bir kutlama yaptım ekstradan fotoğraf çekimi yaptırmıştım bide.bence imkan varsa kutlanmalı yoksa bile bir normal pasta mum alıp ufletebilirsiniz bı kaç tanede balon en azından hoşuna da gider çok mutlu olurlar