canimoglum_01 bebeğim ya da çocuğum uyanınca uyumaya devam etmiyorum tabii ki. Haliyle her gün erken kalkıyorum 🥀💔 zor ama yapacak bir şey yok, bazen 3te bazen 5te bazen 6da en geç 7de uyanır ve onun için gün aymıştır. Tabii çocuklar uyusa bile eşime kahvaltıya, kahvaltı yapmayacaksa namaza uyanıyorum, her türlü uyanıyorum yani.