O1Anne Moon lovers: böyle bir dizi yok gerçekten izlerken kalbim acıdı halada etkisindeyim aşamıyorum o dizinin finalini 😢 2.uncontrallaby fond: izlerken heyecanla ağlayarak izlediğim bir diziydi izlemeyen çok şey kaçırır.🥺 Sizin favori Kore dizileriniz neler ?
TheMomm O1Anne Ben hepsini birbirine benzetiyorum o yüzden izleyemiyorum kim olduklarini cozmem en az 10 bolumunu aliyor 😂
birazquality O1Anne empress ki çok güzeldi yaa🥲 en son all of us are dead izlemiştim o da güzeldi baya zombi dizisi
Aslicamm O1Anne etki bırakan yok ama üniversite birinci sınıfı hatırlıyorum arkadaşlarla izlerdik boys over flowers favorimizdi. 😂
birazquality O1Anne mükemmel diziydi canım çekti tekrar izlicem. Goblin 900 yıl önce ölmüş ve ölümsüzlükle cezalandırılıyor o da bu ölümsüzlüğü sona erdirmeye çalışıyor
mrvozkn My name ve its okay but it’s not okay favori dizilerim hiç bir diziyi iki kere izlemem ama bunları izledim
Zeynali Aslicamm yaa birlikte mi izledik acaba bende üniversite 1 de arkadaşlarla izlemiştim ve favorimdir😍
designermoms O1Anne kore dizileri kayınvalidem çok izler bana da hep izle der ama çok sıkılıyorum bir en fazla iki bölüm sonra bırakıyorum ama Extraordinary Attorney Woo bayıla bayıla izlemiştik eşimle hem duygusal hem çok güzel 🥹 Şimdi de My Demon izle çok güzel diye ısrar ediyor yine kayınvalidem inşallah bakarım 😂
O1Anne designermoms kayınvaliden kaç yaşında Kore diziisi izleyen kayınvalide bi havalı geldi açıkçası 😁
birazquality O1Anne aa korkarsan izleme tabi ben severim öyle vahşet dizi film korku severim zaten ama onlar hiç korkunç gelmiyor bana ben siccini izlerken falan korkarım🤣