14 ay 6 günlük kız bebeğim var asla 2 saniye yerinde durmuyor sürekli hareket halinde. Yürüyor 2 aydır ama bu aralar sürekli düşüyor 3 adim atıyorsa 2 sinde düşüyor çok hızlı hareket ediyor heyecanlanıyor. Emekleme pozisyonunda merdivenleri cikabiliyor. Parktaki merdivenleri de bu pozisyonda çıkıyor. Çamaşır sepetlerine yada bebekler icin banyo oturaklarina kendisi girip çıkabiliyor. Kafama takılan asıldı şey yürürken hiç nereye bastığına dikkat etmiyor karambole gidiyor hiç düşeceğim canım acır diye düşünmüyor, hiç korkusu yok, oyuncakların üstüne basarak yürümeye çalışıyor kafama çok takılıyor normal mi bu sizinkiler de böyle mi. Emerken bile hiç durmuyor poposunu kaldırıyor, ayaklari elleri hiç durmuyor,. Herkesi taklit ediyor, dikkatli ve odaklanması normal. 35 37 arasında kelimesi var. Uykusu en fazla gece gündüz 30 dakika, iştahı yok. Alt üst değişirken kendini parçalıyor 3 kişi zor oyalıyoruz çünkü yatmak istemiyor sürekli hareket etmek istiyor. Epilepsi hastası bebeğim acaba hiperaktivite mi var kafamda sorguluyorum artık. 1,5 yaşında, 16 aylik erkek bebekleri olan arkadaşlarım var hiç böyle değiller adım atarken kontrollü basıyorlar, tek uyku yapıp 2 3 saat uyuyorlar. Benimki onlardan daha enerjik daha hareketli, heyecanlı, koşuyor gibi hareket ediyor bu yüzden de dengesini kaybedip düşüyor