Merhabalar
Ben henüz 5 günlük anneyim. Bebeğim yeterli beslenemediğinden sarılık oranı yüksek çıktı. Şuanda sütüm olmasına rağmen bebeğim meme ucunu yakalayamıyor ve sürekli ağlıyor.Eds, şırınga herşeyi denedik. Danışmanlarla yaptığımızda oluyor eve geldiğimde başa dönüyoruz. Philipsin biberonunu kullanmaya karar verdim. Henüz yeni doğanlarda meme reddi yaşamamış benim süreçlerimden geçen var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim