Bebeğim 13 aylık, iştahı güzeldi her şeyi yerdi ama anne sütüne de bağımlıydı aynı zamanda. Gece 2 3 kez emmeye kalkardı. Emerek uyumazdi sarılarak uyurduk. Geçmiş zamandan bahsediyorum çünkü 1 hafta önce ailecek grip olduk ve artık asla birşey yemiyor sadece ve sadece süt içiyor. Emmeden katiyen uyumuyor. Aylarca uğraşmıştım yemek yesin emmeden uyusun diye 1 haftada hepsi çöp oldu.. Ne yapicam bilmiyorum var mı böyle şeyler yaşayan nasıl düzelecek her şeye baştan mi basliycam? Şimdi aklı daha başında olduğu için her şeye tepki veriyor hiç bişeyi kabul etmiyor inatçı bı çocuk biraz. Fikirlerinize ihtiyacım var biraz bişey yese en azından ama oda yok..