Bizede böbrek geniş sınırda demişlerdi doğdu çok şükür bir sorun olmadı her ultrasonda takip ettiler.bi bölüm var isterseniz ona gidebilirsiniz detaylı ultrason yapıyor üniversite ve araştırma hastanelerinde oluyor adını unuttum peribilmemnetolo gibi bi şeydi biz gitmedik zaten müdahale edemezler bi şey olursada doğduğunda çocuk doktoru ufak bir operasyon yapıyormuş bence içinizi ferah tutun bi şey olmaz