Merhaba güzel anneler bebeğim 11,5 aylık biz doğduğu günden bu yana meme ve mama olarak ilerledik aptamil kullandık sonra gaz yaptı bayağı hipp aldık kilo alımı olmadığı için bebelac golda geçtik geçen ay doktora gittik ayına göre kilosu çok az dedi ek gıdayı azalt mamayı çoğalt dedi ek gıda yiyor üç öğün ama günde 3 kez kaka yapıyor tekrar hipp e geçtik doktorumuz da hipp veya sma al dddi dün marketten sma optipro aldık memnun musunuz confortla arasında ne fark var bu arada bebeğim 9 kilo ve zorla 150 Ml içiyor gündüz bir kere gece 3 kez veriyorum ne yapabilirim önerilerinize ihtiyacım var