iyiki İşsizlik ödeneği nasıl alınır sigortası yatırılan herkes işten çıkınca işsizlik maaşı alabiliyor mu ? Bilgi sahibi olanlar beni aydınlatabilir mi
Mommybabyy iyiki son 3 yılda en az 600 gün sigorta primin ödenmiş olmalı. Çıkış kodu da; işverenin seni çıkarmalı ya da sözleşme bitimi olmalı. Sen kendin çıkarsan faydalanamazsın.
iyiki Mommybabyy peki ben çıkış nedenini işveren ne diye yazdığını nerden anlayacağım. Sözleşme bitmişti ben öyle biliyorum
Mommybabyy iyiki e devletten işten çıkış belgesine bakabilirsin. 16. madde işten çıkış kodu maddesi, orda yazar çıkış kodun. Çıkıştan sonra 30 gün içinde İş-Kur’a başvurman gerekiyor işsizlik ödeneği için
Mommybabyy iyiki ay böyle bişey nasıl aklına hemen gelmez. Başvuru süreci işten çıktıktan sonra 30 gün. Tüm kriterleri sağlıyorsan gene de başvur belki yararlanırsın