Hamza65 siyah tavsiye etmiyorum kesinlikle duruş olarak Bi albenisi olabilir ama pişmanlık ötesi sürekli temizleseniz bile zaman sonra iğrenç bir çıkmayan leke görüntüsü oluyor ablam ve benim ankastre cam demirli beyaz ablam 6 yıldır ben 2 yıldır kullanıyorum gayet memnunuz annem ve kaynanam siyah demirli cam kullanıyorlar ikisi de pişman keşke beyaz alsaydık bi ara siyah modaydı ona uyduk diyorlar