Edizsmoy105 Tostosun_Annesi14 ya ben de ekimde 2.dozu yaptırdığım da öyleydi arkadaş öyle diyince zam geldi zannettim doğrudur dediğiniz☺️👍
Berii Mdorukkk cümlemin sonunda tabi ki yaptırmak daha sağlıklı diye yazdım , yapmayın demedim sevgiler ✨