Erencinarinannesi 7 Ocak da 6. Ay aşımız ve o gün çeşitli sebeplerden ötürü yaptırmak istemiyorum 6 Ocak da ya da 3 ünde falan olabiliyor mu acaba bi bilginiz var mı
SukranUras Erencinarinannesi daha önce oluyo mu bilmiyorum ama bazı aşılarımızın 1 2 gün aksadığı olmuştu. Bence sağlık ocağını arayın o gün evde olmayacağım önce ve ya sonra getirsem olur mu falan de 🤷♀️ bilemedim
Deletedmom277 Erencinarinannesi Önce yapmıyorlar tam ayını doldurmasını bekliyorlar ama sonra yapıyorlar
[silindi] Erencinarinannesi Sistemde 180 gün dolmadan yapılmıyor diye biliyorum. Geç yapabilirler ama erken olmaz. Yinede bi görüşün asm yle.
Erencinarinannesi SukranUras sonrası olmaz benim önce yaptırmam gerek evet en iyisini sağlık ocağını arayım ben hep gününde gittim de o yüzden bilmiyorum
Erencinarinannesi Deletedmom277 ayın beşinde doluyor ayı belki altısında yaparlar yarın arayım da sorayım
Erencinarinannesi [silindi] o zaman ayın 6 sonda yaparlar büyük ihtimalle tabi aşılar varsa sağlık ocağında yani o gün gelmiyorsa sağlık ocağına ayın beşinde tam 6 aylık oluyor ayın altısında yarın arayıp sorayım
[silindi] Erencinarinannesi Şöyle örnek vereyim size oğlum 15 Mayıs doğumlu. 15 Kasımda 6 aylık oluyor mantıken. Ama sistem ayı 30 gün saydığı için 11 Kasımda 180günlük olduğunda yapıldı. Bildiğim kadarıyla hep ellerinde olan aşı günü yok.