Daha once 2. Ayın başında bır post acmıstım. Cocugum sureklı uyuyor acıktıgında aglamıyor benı acıktıgında cagırırdı aglardı bır anda goz muayenesınde goz damlası dokuldukten sonra o gunden berıdır cocugu. Kendısı uyanmıyor ben ayıltıyorum gıdıp ugrasıyorum oyle emzırıyorum yanı ben gıdıp uyandımrasam 3 aylık cocuk uzun saatlerce uyuyacak. Ustelık uyandırırken de epey zor oluyor hemen ayılmıyor. Altını acıyorum kıyafetlerını sıyuyorum vs.. anca zar zor ayılıyor. Doktora gıttık kan tahlıllerı vs yapıldı vıtamınlerı kansızlıgı herseyına bakıldı ama normal cıktı .kan sekerı normal cıktı. Sarılık desen oyle bıraey ne dogdugunda olmustu ne de sımdı yok Allaha sukur ona da bakıldı. Norolojık ön muayenesi de ıyıydı tepkılerı vss. Aama neden boyle sureklı uyku halınde anlam veremıyoruz. Bı cocuk bu kadar uyur mu? Var mı başına boyle gelen acaba? Suan cocugum 3. Ayı bıttı hala bu durum devam edıyor.sımdı dıyenler olacak bırak uyusun daha ne ıstyorsun gıbı bırılerı atlar ama ben ısterım kı cocugum da normal bbebekler gıbı acıktıgında aglayıp benı çağırsın herseyın ortası ıdealı normal. Aşırısı gercekten can sıkabılıyor bu durum da benı dusunudruyor bır anne olarak uzuluyorum ge hep tedırgınım. Bu durumu ysayan veya etrafından duyan var mı?