Evamm001 Kızlar kızım iki yaş civarında hamileliğimden beri aşırı baş ağrısı oluyor sanırım saçımı çok islak tutuyordum o yüzden olabilir dün hastaneye gittim yanak bölgende biraz kıs gözüküyor dedi kötü bir şey değil değil mi sinüzitten dolayı dedi