gonlumungozdesi bende yeni taktırdım 1 ay daha olması , bir acısı vs yok uyuşturuyolar zaten uyuşukluk geçince morarıyo 2 güne iyileşiyo taktırdıktan 2 gün sonra adet oldum. Doktorum 1 ay ekstra korunun ondan sonra gerek yok dedi şuanlık çok memnunum 👍🏼