Günaydın kizlar 4 aylik bebegim gece 12 de yatiyor 3 gibi uyanip emiyor 5 de tekrar uyanıyor 7 de tekrar uyaniyor bu sekilde 5 dakika kadar emiyor uyuyor
Yenidogan zamaninda 3 ay olana kadar ise sadece bir kez uyanıyordu simdi neden boyle oldu nasil indirebilirim saatleri eski duzenine acaba