Belki size saçma gelecek ama bir anne olarak kaygımı anlayın lütfen . Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri çok ağlıyor aynı zamanda çok hiperaktif uyurken bile eli kolu hep oynar . Geçen psikolog bir arkadaşm senin bebeğin ileride Dehp li olabilir dedi. Sizin çocuklarınızın bebeklikte bu belirtiler var mıydı