durulinaa1 52 günlük bebeğim sürekli ağlıyo uyumak içinde kucağımda ritmik hareketlerle saatlerce sallıyorum kucağımda yüz üstü ayaklarını yukarı çekerek cenin pozisyonunda uyumak istiyo beşiğine koyunca hemen uyanıyor aynı şeyleri yaşıyan var mı
aylizbebe durulinaa1 tam olarak gaz sorunu bitti diyemem ama aşırı azaldı bazen kıvranıyo geceleri uykuda vs bölünüyo uykusu ama genelde gün içinde kendi çıkarıyo ya da bez dğişirken falan ben hareket yaptırıyorum çıkıyo. Hala damla kullanıyorum nurse harveys çok iyi geldi. Birde piyanolu oyun halısı. Ona ayaklarını vuruyor rahatlıyo pırtlıyo bazen. Tummy time yaparken de rahatlıyo. Siz??
aylizbebe durulinaa1 uyku için sormuşsunuz pardon.. Yani hala bazen kucakta uyuyor ama ayakta sallamaya alıştırdım artık ayakta sallıyorum dalınca yatağına koyuyorum