Mom_122 benim oğlum da öyleydi hatta 8,5 aylikken adim atmaya başladı 9 aylikken rahatlikla yürüyordu ama 1 yaşında doktora gittigimizde doktordan korkusuna ağlayıp cirpiniyordu doktorda oturabiliyor mu oturtun diye sordu esimle birbirimize baktik sonra doktora dedim ki 3 aydir yürüyor 4,5 aylik emekledi ama hic oturdugunu görmedim oturabiliyordur sanirim🤭 düşünün yani o derece hareketli bir çocuk ama hiperaktif değil normal yani