kafayı yiyecem artık çalışan Anneyım oğlum 3 buçuk yaşında 3 yaşına bastığından beri uslu çocuk gitti yerine sürekli ağlayan uyumayan hırçınlaşan bir çocuk geldi bu saat olmuş hala ağlıyor uykusuzluktan başım dönüyor 😤😤😤nezaman geçecek bu durum bilen varmı şuan benimle inatlaşıyor tv açmam için yalvarıyor ağlıyor oggy için