Kızlar bebeğim 11 Ay 6 günlük 1 saat uyuyo uyanıyor mizil mizil ağlıyor akşam 16.00 da uyandi 00.04 de yatırdım 00.40 tak uyandi sabah 4 tek uyudu 5 te uyandı hala uyanık kafayı yiyecem basım ağrıyor gözlerim çift çift görüyor artık eşimde anca bildiği bağırma bebeğe kalkıp bakiyim sen uyu demez gerizekalı kızıyorum sonra pişman oluyorum tek benmi böyleyim yoksa aranızda varmı böyle olan