Dilara9406 ben ikisinide komple kesmiştim canım 17 aylıkken gece hiç vermedim uykudan önce çorba yoğurt vs yedirdim konuştum onunla yemek yiyip uyucam işte gece uyumamız lazım meme artık pis oldu falan diye. Gündüz ise kademeli azalttım mesela bir kaç gün üç kere verdim sonra onu ikiye düşürdüm. Sonra bir ve bıraktık böyle zorlanmamıştık. Gece ilk etapta uyanabilir. Ballı su vermiştim mesela kalkarsa oda bir kez. Birde o süreçte kendisi uyumaya alıştırdım poposuna pişpiş pat pat yaparak ikimizde çok rahatladık ninnide açıyordum öyle uyuyordu. Şuan 25 aylık oldu akşam olur tulumunu giyince anlar uyku saati geldi kefirini içer kendi gider beşiğine :) bende kapatırım kapısını yarım kalacak şekilde öyle kendi kendine yatar uyur