18 aylık ve gözlerine bişey batıyomuş gibi kırpıyor dalın cildinde kurulul yapıyoe kendi şampuan bitti diye ondan kullanmıştım gözlerinde de mi aynısını yaptı acaba diyorum varmı yaşayan yada sebebi başka ne olabilir
İnternette böyle yazıyor
Çocuklarda sık göz kırpma, göz yüzeyindeki tahrişe bağlı ya da psikojenik zeminde ortaya çıkmış olabilir. Bazen de göz yüzeyindeki tahrişten dolayı sık sık göz kırpmaya başlayan çocuk, ailenin bu konudaki sık uyarısı ve hissettiği kaygılar nedeni ile bu hareketi psikojenik olarak devam ettirebilir.