Lansinoh göğüs ucu kremi almanı öneririm ben çok daydasını gördüm emzirirken silmene bile gerek yok kimyasal değil. Bir de yenidoğan döneminde biberon kullanımı kesinlikle meme reddine yol açıyor sütünü emmediği zamanlarda sağ sağ şırıngayla bebegine ver eger sütünün azaldıgını düşünüyorsan mamayı da şırıngayla emzirdikten sonra az az verebilirsin🩷 sakın üzme kendini geçiyor o günler benim bebeğim küvezde kaldıgı icin biberonla vermislerdi sütümü basta gic emmek istemedi cokk ugrasa ugrasa tutturdum şimdi 7 aylık oldu şimdi de memesiz durmuyor sürekli istiyor