happysole Dorukunannesifatihinbitanesi bir süre takip etmekte fayda var. Bildiğim kadarıyla kafasının arkasını vurmadıysa çok sıkıntılı olmuyor. Kafasının arkasını vurduysa şimdi olmasa da gündüz polikliniğe giderdim ben.
Dorukunannesifatihinbitanesi Dorukunannesifatihinbitanesi çok şükür çok iyi bişeyi yok. Gülüyor oynuyor bilinçli tepkiler veriyor keyfi yerinde.hepinize teşekkür ederim 🤲
isufumveben nazlioz48 doktora gidecekseniz endişe etmeyin emar da radyasyon yoktur manyetik alanla çalışır bir zararı yok