Alpimm0 Bebeğim 3.5 aylık. Bu sıralar arada öksürüyo. Buhar makinesi alıcam önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
yenianne01 Alpimm0 nimonun aldım memnunum ,,,Nemlendirici almaya gerek yok diye düşünüyorum alışkanlık haline gelir çünkü ama buhar makinesi şart eğer sık hastalanıyorsa
Nikita Alpimm0 önce evinizin nem oranını öğrenip ona göre alın. Birçok bebek zaten nemli olan evlerde nem cihazlarına maruz kalıyor.