miran21 Benim bebeğimde doğduğunda bilirubin değeri yüksekti 1 gece fototerapi aldık ama geçmesi 3 buçuk ay sürdü uzayan sarılıkmış, aylık rutin değerlerine baktılar sorun olacak bir durum olarak görmedi doktorlar zamanla geçer dediler ve öylede oldu, benim tavsiyemde bol bol beslemen, geçmiş olsun.