alpinanneesi Merhaba huzursuz bacak sendromu rahatsızlığı olan var mı varsa şikayetleriniz nelerdir benim ayaklarımda aşırı yanma oluyor geceleri bu yüzden uyuyamıyorum doktora gideceğim internetten araştırdım bu hastalığın olabileceği yazıyor olanlar var mı siz şikayetleriniz nelerdir
bluem alpinanneesi bende var yillardir bacaklarim cekiliyor kivraniyorum resmen saatlerce uyuyamiyrum hacamat yaptırdım cok iyi geldi çok şükür simdi yok gecti
Bal_arisi_ alpinanneesi merhaba ayak yanmaniz geçti mi şuan uyuyamıyorum bu sıkıntıdan 1 buçuk yıldır çekiyorum bu yanmayı sizin geçtiyse nasıl geçti postu çok gördüm
derinmoms23 Arada banada oluyor genellikle vitaminsz kaldığımda kalsum eksiğinden olur eklem romatizmasından olur vs vs çeşit çok benim ne çok soğuk ne çok sıcak ortası olması rahatlatıyor kollarımda olduğunda kollarımı yatıp altıma alıyorum ağırlık bile rahatlayoyr bazen allah yardımcın olsun zor bişy rhatsız edici
bsrkn Bal_arisi_ merhaba demir eksikliğinden kaynaklı vardı bende. Gece uykuları haram olmıştu. Bir ay demir ilacı kullandım geçti bitti cok şükür
rana0234 Yanma dışında ne gibi şikayetler oluyor peki?Ben uyurken ayaklarımı asla ortemiyorum, sürekli battaniye veya yorgandan dışarı çıkarıyorum,başka türlü dönüp dolaşırım asla uyuyamam.Bu da o rahatsızlığa girer mi acaba?