Selimikomom Karakuzummm çikolata topu,supangle,köstebek pasta vs direkt kek olarak sevilmiyor ama kremayla,krem şantiyle güzel oluyor
senapulim Karakuzummm benimde artmıştı bugün puding le yoğurdum 30 gram yapıp yuvarladim hindistan cevizi ne buladim üzerine çikolata süsü mis oldu
Deletedmom_106 Karakuzummm magnolia yapabilirsiniz , supangle yapabilirsiniz, üstüne bi krem şanti çikolata döküp ağlayan pasta ya döndürebilirsiniz 😂veya bi sos yapıp ıslak kek .. uykum var daha yazardım ama 😂🌸
Miracinannesi52 Karakuzummm derin dondurucuya atıp sonradan çıkarıp yiyebilirsiniz sade veya üstüne çikolata sosu dökerek