Hiçbir sorunu yok tertemiz, 2-3 kez ancak kullandık, ayak örtüsü var. Biz kardeş olarak kullanırlar diye almıştık ama oğlum arabada durmak istemediğinden satıyorum. Tekli de kullanılabiliyor arabayı sürerkenki tutma kolu üç kademeli uzuyor. Resimini paylaşıyorum birazdan