bebeğim 3 aylık olacak 4 gün sonra. 3800 kg doğdu. gayet iyi. fakat amip kaptı antibiyotik kullanıyoruz. Sütüm var. kilo alımı gayet normal. ama sorun şu kayinvalidem sürekli elime su ara hafif geliyor bebek, sütün yetmiyor mu. emmiyor heralde, istemiyor . babasi da amip gibi bişey olmuştu ama her ay 1.5 kg almıştı. 2 göğüsunu de emzir vs deyip duruyor. fazla emziriyorum, emmesin midesi genişler daha cok ister diyor bu sefer de. ek gida ya 4. ayda gecmek istiyor ama ben hic ama hic istemiyorum. mama bile vermiyorum ki. sadece emziriyorum. aslinda cok iyi birisi ama böyle söyleyince üzülüyorum.. icime cok kapandım. günümü sadece yatak odasında geciriyorum . evden çıkmıyorum. mecbur olduğum icin kahvaltı ediyorum. 11 kg almistim hamilelikte 14 kg verdim. safra ameliyatı oldum 2 hafta önce. gozaltlarim cok karardi artık dusunmekten. ben sadece iyi bi anne olmaya çalışıyorum. bebeğime yetemiyor muyum diye düşünüyorum.. ben mi yanlış yapıyorum bilmiyorum..