Ya kızlar iki gün önce başımıza gelen bir olayı anlatıcam biraz uzun olabilir ama aklımdan atamıyorum çok etkilendim, iki gün önce eşimin köyüne gittik annem eşim çocukla köyde de işte k.baba k.valide komşu küçük görümce vardı 17 yaşında yemegimizi yedik çay icecektik kız bir anda ayakta kas katı kesildi titremeye başladı elektrik çarpmış gibi oldu annem tutmuş o esnda fark etmedim, tam önünde bebeğim yatiyodu beşikte ya üstüne düşseydi ya elinde çay varken dokseydi Allah’ım nasıl korktuk hepimiz ağladık ağır geçirdi eli yüzü morardı hemen yan çevirdik ayaklarini kaldırdık ağzını açmaya çalıştık dilini isirmasin diye ama biz öldü dedik ambulans aradım gelene kadar ayildi ama çok bitkindi çok üzüldüm ya bundan önce iki sefer daha geçirmiş ama hafif olmuş hemem ayilmis kaç kere acilde serum yedi kan verdi şeker tansiyon kalp bakıldı bişey çıkmadı nörolojiye gidip bütün gerekli filmleri çekildi sonuç bekliyoruz kimisi hocaya götürün büyü yapılmış falan demiş hoca c*n musallat olmuş demiş ne kadar doğru bilmiyorum, 3 gün bende kalsın dedim eşime ama bi daha gecirirse çok korkuyorum dedim kimse yok yanımda eşim işte 3 aylık bebeğim var o an panik olurum, wc de banyoda düşer bayılır kafasını vurursa ne yaparim ben o sorumluluğu alamam fazla ilgilenemem herkes çocuğuna sahip çıksın küçük bebeğim var dedim eşime oda hak verdi çocugmda durmuyor ona zor bakıyorum bide o stresi alamam sütum kesilir dedim ama çok korkuyorum çok kötüydü o yüz ifadesi 2-3 gün dursun bizde sadece dedim şuan babasının yanında okula gitmiyor babası annesi boş insanlar akşama kadar evdeler baksınlar göz kulak olsunlar işte ama k.babam eşime sen bak kardeşinya demiş bugün eşimde babası sensin hangi birinize yetiseyim demiş haklı ama bilmediğiniz çok olay oldu, uzaktaki büyük görümcede ben bakicakmisim imasinda bulunuyor eşime zorunda mıyım ya Allah aşkına e biz aileyiz diyo eşime bana laf vuruyor ordan ekmeğini mi veriyosn altinimi aliyosun diyo telefnda niye anlayış yok ya 3 aylık daha bebeğim ona yoğunlaşmam lazım bana güvenerek mi yaptın çocuğu bakamayacgn çocuğu niye yaptınız ey cahil insanlar güya ben mecburmusum bakmaya onu ima ediyolar ben k.babaya bakmicakmisim hastalığında bide onu eşime demiş eşimle aramimi bozmaya çalışıyorlar anlamadım amaçları ne ama eşimde beni ezdirmiyo farkındayım eşim hatri olmasa muhatap olacağım insan değil onlar kapımın önünden geçecek insan değiller o kadar iyilik yaptım ameliyat oldular kırık sandalyede sabahladim altlarini aldım yine en kötüsü ben oldum ama Allah görüyor da kuluda görsün bilsin diyorum ya zaten bunaldım şu ara bide bunların lafları dertleri of 🙄