NewMomm1
Benim bebi her ağladığında veriyorum hiç saat takibi yapmadım, sarılığıda yok uyudu mu uyandırmıyorum hiç, gece durumuna göre 2 3 kere uyanır emziririm yatırırım, gündüzde bazen yarım saatte bir bazen 3 saatte bir bazen 10 dakika bir veriyorum ağlama duruma bağlı