littledoga1 yani mememi sıktırıp şırıngayla verdiğim bile oldu. Başlarda çenesi gelişmemiş tutamadı. Besledim sanıyordum doğum kilosunun bile altına düşmüş.Ama o alıştırma bardağını tuttu yoğunbakımda. Daha 10 günlüktü. Yoğunbakımda 2,5 saatte bir kaldırıp önce altını almanı istiyorlar, sonra emzirmeye çalışıyorsun. Olmazsa ve sütün varsa sağıp veriyorsun, yoksa mama. Bir süre böyle yaptım, şimdi evdeysem emziriyorum, annem ben yokken biberonla veriyor. Meme reddi olmadı. Sütümü sağmak da çok işe yaramıştı bu arada. Yorgun süt diye bir şey olabiliyormuş.