19gunluk bebeğimi yoğun bakıma aldilar ağlayınca eli yüzü morariyordu diye götürdük kalbinde delik olmasından suphelendiler artı kilo kaybida vardı dua edin anneler oğluma onsuz eve gelmek beni çok üzdü insanın evladından ayrı kalması ne kadar zormuş aklım bebeğimde gözüme uyku girmiyor sesi kulağımda pazartesiye kadar nasıl dayanacam