ecemnaz4116 bir kızım var 3 yaşında 40 ım çıktıktan sonra spiral taktırmıştım , 5 ay önce çıkarttım 2. çocuk istiyoruz ama hâla hamile kalmadım , ilk çocuktan sonra spiral taktırmak riskliymiş galiba burdakiler öyle diyor var mı öyle birşey
Fatma-Zehra Öyle bişey yok bence bende ilk çocuktan sonra 40 .da spiral taktırdım tekrar çocuk istediğimizde hemen oldu