kızlar bir ara başladım eşim iş gergi kac ay gitti bıraktım 2 ay oldu tekrar başlayalı ama ara kanamalar bitmiyor sürekli kanama bazen leke gibi bazen bildiğin kırmızı kan hep geçer diye bekliyorum ama neden geçmiyor bir fikri olan var mı doktora gidemiyorum şimdilik ne zmn gecer acba ya 😞