Arkadaşlar bebeğim 5 aylık emziriyom t3 ve T4 yüksek çıktı TSH 0.38 anti tpo da çok düşük doktor thyramazol yazdı dutr geçtiği için 5 saat emzirme dedi sizce bu graves kendiliğinden geçer mi ialci kullan 3 hafta sonra gel dedi inşallah doğum sonuna bağlık oluşan bı durumdur