Arkadaşlar selam ben yaklaşık 4 aydır idrar yolu enfeksiyonuyla baş etmeye çalışıyptum. Bebeğim 1 yaş 26 günlük ve geçen hafta hastalandı antibiyotik verdım 6 gun kadar. Benim sorunum şu şimdi kızım hastalıgı yüzünden antibiyotik kullandı ama ben ona geçer diye antibiyotik hiç kullanmadım ve doğal olarak ta enfeksıyon geçmiyor artık ağrıdan duramaz oldum içinizde antibiyotik kullanan oldu mı emzirirken bana bı yardım edin. Böbrege atacak enfeksiyon artık korkuyorum