Merhaba kızlar sezeyran sonra normal doğum mumkün ama her doktor yapmıyor yapanlar varmı aranizda nasıl bı duygu ? Diyarbakır’da varmı acaba öyle doktorlar
Bişey daha sorcam sezeryan sonra hemşire dedi hemen süt alın bebek açtır (hemde özel hastane) hiç destek olmadı bana acaba bidaha sezeryan olsam(sezeryan istemiyorum) sadece mememi emse yeteri süt gelene kadar ozm karşi çıkarım ona