alparslan1_ anne yanı park yatakları vardı ama o kadar sık uyanıyorlardı ki geceleri, onları beşiğe koyup almaktan bel fıtıklarım hortladı😂 öylelikle alışmış oldular şu an 1 saat bile ayrı yatmıyorlar direkt bize sarılmak istiyorlar. eşime de kendime de cok guveniyordum bu konuda, bugüne kadar bir defa bile olumsuz bir şey yaşamadık şükür. bizde yatağı yere indirdik yerde yatıyoruz aramıza alıyoruz bebitoları.