Kızlar iyi geceler kızım 5 aylık 3 gündür hastaydı benden bulaştı gripti onu atlattik çok şükür hafif hastalık belirtileri kaldı tabi de şuan daha iyi neyse asıl sorun kızım bugün emiyo ama adam akıllı dgl emerkende arada snirlenip göğsümu ısırıyor sonra kızıp ağlıyor dış mi cikariyor ondan olabilir mi ya 🙄