Kızlar 19 aylık bebeğim hala gece beslen mesi yapıyoruz. Doktorum 2 yaşına kadar uyanır isterse ver mamayı dedi. Ama istersen bir öğününü geçiştir dedi. Bende veriyorum ama 3 kere kalkıyor artık illallah ettim. Beslensin hadi artık neyse diyorum onu geçtim çişi hep taşıyor. İlk sleepy sonra baba turco molfix denedik şimdi goon o da aynı şekilde kaçırıyor. Kafayı yiycem. 2 kere 240 1 kere 180 cc veriyorum. Valla tuvalet eğitimi verseydim de heryer çiş olsaydı razıydım ya felaket yoruldum artık anlatamam. Bir öğün vermeyim diyorum öyle öyle keseyim yavaş yavaş dedim o da çok ağlıyor aşırı.. Napcam bilmiyorum yardımm..